השייפר של פול מיטשל

השייפר של פול מיטשל זה קרם לעיצוב השיער אבל מי זה בכלל פול מיטשל ומה זה בכלל שייפר ?

אז פול מיטשל זאת חברה שהוקמה לפני 30 שנה ע"י 2 חברים שרצו להעניק וליצור מוצרים לשיער לנשים עם שיער מתולתל, רוב מוצרי השיער באותה תקופה היו עבור נשים עם שיער חלק והרבה פחות בעייתי ולא היו הרבה מוצרים לנשים עם שיער מתולתל.

אז אותם 2 חברים רצו לעשות הרבה כסף ומצאו שוק שהוא בתול והחליטו להיכנס לשוק הזה ולשווק מוצרים לשיער מתולתל.

אז בתור התחלה אני הכנתי כאן מילון מושגים לנשים המתולתלות שיעזור לכל אחת מכן להבין איך להיכנס לעולם הזה ומה אומר כל ביטוי.

מה זה גלייזים או גלייז :

זה סוג של חומר שקוף לשיער והוא מעצב תלתלים ולרוב גלייזים איכותים הם מחליפים את המוצרים האחרים ויש גלייזים פחות חזקים ששמים אותם על השיער בנוסף. במילים אחרות כמו ג'ל שגברים שמים לעצב את השיער.

על איזה גלייזים יש הכי הרבה המלצות :

ההמלצה שלי היא על גלייז מסוג שייפר פול מיטשל שהוא גלייז מיוחד עם תוספות בריאות של עץ התה. את המוצר הזה אפשר למצוא בחנויות או במספרות המחיר במספרות קחו בחשבון יהיה תמיד יותר יקר.

השייפר של פול מיטשל עוזר לעצב את השיער באופן ממש טוב ומעבר לכל זה הוא בין הבודדים שבאמת גם מזינים את השיעיר בזות זה שהוא מבוסס על עץ התה והוא מרוכז יותר מכל האחרים בתמציות להזנת השיער .

השייפר הזה הוא מומלץ בעיקר למי שיש שיער מתולתל אבל לא ממש ארוך אלא שיער מתולתל עד בינוני שנותן מראה שיער רטוב ושומר על הצורה של התלתלים. 

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גלייז מקצועי לשיער - עד כמנה באמת צריכים אחד כזה

מה שעושים היום לא בהכרח ישפיע על מה שיקרה