מה שעושים היום לא בהכרח ישפיע על מה שיקרה

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, הרבה מאוד תובנות עלו להרבה מאוד אנשים, אחת מהם היא אומרת דבר אחד פשוט, היא אומרת שלא משנה מה נעשה היום, זה לא וודאי שזה מה שישפיע על העתיד.
נכון, אנחנו יכולים להתאמץ ולעשות כמה שיותר, אבל בסוף ההצלחה לא תמיד מובטחת, או במילים אחרות לא משנה כמה נתמאץ היום, זה לא אומר שלא ניכשל.

אבל רגע נצא מכל העולם הזה של פילוסופיה ונגיע קצת לתוך הדברים האמיתיים והיותר מיצואתיים, אותם דברים שאנו יודעים שבאמת עובדים.
אין מישהו שיכול להבטיח לנו את ההצלחה שלנו בעתיד, הרבה פעמים הדרך להצלחה תמיד רצופה בכשלונות, בניסויים ובהמון השקעה.

וזה תמיד היה ככה, לא היה צריך להביא משבר רציני וכל כך גדול על כל העולם רק בשביל שאנשים יבינו שהםא צריכים לשמור על הענווה והצניעות, ולא להשתחצן.

בואו נצא רגע מתוך הדברים ולמה בכלל זה קשור לבלוג של מוצרי שיער, כי בתוך כל אותם מוצרי שיער שקיימים, יש מותג אחד ללא ספק שעובד ונותן תוצאות, הוא לא אחר מהמותג של פול מיטשל שמוביל עם כל המוצרים האיכותיים ביותר, שזה אחד המותגים שאפשר להיות בטוחים שעבר לא מעט בדיקות במעבדות והראה תוצאות טובות שבאמת עובדות.

לבוא ולהגיד שכל מוצר שיוצא היום לשיווק הוא 100% מוצלח, זה לא בדיוק נכון, יש עוד המון גורמים מסביב שמשפיעים על ההצלחה של המוצר, כמו שמירה על הגיינית השיער וחפיפה נכונה, גם אם תשתמשו במוצר באופן קבוע כל יום בכמויות גדולות, זה לא אומר שהוא יעבוד, צריכים באמת לעבוד בצורה נכונה, לחפוף את השיער ולטפל בו באופן קבוע.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

השייפר של פול מיטשל

גלייז מקצועי לשיער - עד כמנה באמת צריכים אחד כזה