גלייז מקצועי לשיער - עד כמנה באמת צריכים אחד כזה

 מה בדיוק עושה הגלייז לשיער, כמה באמת הוא שווה את הכסף ולמה הוא הפך להיות המוצר שכולם מדברים עליו ומי מבין כל המותגים הוא זה ששווה את ההשקעה הכספית שלנו לרכישת גלייז מקצועי לשיער.

- תיקון נזקי הקיץ : דווקא בימים האלו שהקיץ הולך להסתיים ואני מתחילים להרגיש את בואו של החורף, זה הזמן לטפל בכל הנזקים שעשה הקיץ היקר לשיער שלנו, הגלייז הואר חומר לעיצוב השיער שכולל בתוכו לא רק מרכיבים שנועדו לעצב את השיער אלא גם מזינים את השיער בצורה עמוקה, כל עוד החומר על השיער הוא עובר את שכבת ההגנה של השיער ומזין אותו מהשורש.
פול מיטשל מביא לנו גלייז איכותי המכיל בתוכו את כל המרכיבים הטובים ביותר לטיפוח ושיקום נזקי הקיץ שיש לנו על השיער.

- שומר ומגן על שכבת הצבע של השיער : אחד מהתכנות שיש בגלייז שבשונה מהרבה מאוד חומרים לעיצוב שיער בעלי אלכוהול בכמות גבוה וחומרים שממסים את צבע השיער, הגלייז שומר על צבע השיער ומגן עליו, בזכות השמירה על צבע השיער אין צורך לחזור על פעולת הצביעה מספר רב של פעמים ואפשר לשמור על שיער בריא הרבה יותר למשך תקופה ארוכה.

- מרקם חלק ואוורירי : בשונה מג'ל לשיער שמכביד על השיער, הגלייז הוא חומר לעיצוב הרבה יותר קליל, הוא שומכר על השיער ונוח מאוד ולא מכביד את על תחושת השיער, כל מתולתלת כבר יודעת תהיטב עד כמה זה קשה להיות עם חומרים על השיער שמכבידים עליו, אבל הגלייז מביא לכם את האפשרות להנות מעיצוב של השיער בקלות ויעילות ויותר מהכל לשמור עליו קליל ונעים.



- קל לניקוי ועיצוב - הגלייז שומר על השיער בצורה קלה ונעימה קלה לניקוי והור יורד מהשיער בקלות לאחר החפיפה, בשונה מהמון קרמים אחרים שיוצרים מרקם לא נעים על השיער וצוברים אבק שמקשה מאוד על עיצוב השיער.
בנוסף אם רוצים לעשות שינויים עיצוביים בשיער בזכות שימוש בגלייז ניתן לעשות בקלות רבה הרבה יותר.
לא צריכים להיות מעצבי שיער מקצועיים בכדי להתמודד עם בעיית עיצוב השיער, שימוש בגלייז יעזור לכם להשיג בדיוק את מראה השיער שאתם רוצים מבלי להתאמץ יותר מידי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

השייפר של פול מיטשל

מה שעושים היום לא בהכרח ישפיע על מה שיקרה